מדיניות האתר

מדיניות ותנאים:

ההזמנות מהאתר מיוצרות בהזמנה אישית, לפי מידת הלקוח ולכן, אין באפשרותינו להציע החזר כספי או החלפה על פריטים מסוימים

מוצרים שלא ניתן להחליפם או להחזירם :

טבעות, עגילים וכל פריט שנוצר כהזמנה אישית וכמו כן, שנוצרו במיוחד עבורכם עם אותיות / מספרים 

מוצרים שניתן להחזיר / להחליף :

תליונים / צמידים, שהוזמנו כפי שמוצגים באתר –שלא נעשו בהם שינויים והוספת פרטים כגון חריטה או שיבוצים לפי בקשת הלקוח.

ביטולים, החזרות וזיכויים:

*בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

משלוחים :

משלוחים בארץ :

  • שליח עד הבית או העבודה: החבילה תגיע אליכם עד 3 ימי עסקים מרגע שנאספה מאיתנו (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים). 
  • במידה ותואמה הגעה בין הלקוח לחברת השליחויות, ולא היה מענה מצד הלקוח (או הלקוח לא נמצא בכתובת המצוינת בזמן שנקבע) יישא הלקוח בנטל התשלום עבור משלוח נוסף. יש לקחת בחשבון שבמקרה של אין מענה מצד הלקוח, החבילה עלולה להתעכב בכמה ימים נוספים.
  • לא נישא באחריות על עיכובים מטעם חברת השליחויות או על אספקה מאוחרת בתקופות של חגים.
  • על מנת למנוע בלבול ו/או עיכוב בקבלת המשלוח יש לוודא כי כתובת המגורים אכן מעודכנת. במידה והכתובת שמסרתם אינה נכונה, יש ליצור עמנו קשר על מנת לבצע שינוי כתובת. במקרה של משלוח בינלאומי, אין באפשרותנו לשנות כתובת לאחר שהמשלוח נשלח. במקרה של משלוח בארץ, שינוי כתובת יגרור עיכוב במשלוח.
  • הלקוח אחראי על כל עלויות נוספות שקשורות במיסוי מקומי ו/או מכס.
  • לא נישא באחריות על אבדן או פגם במוצר מרגע שעזב את הסטודיו.

משלוחים לחו"ל : 

  • דואר EMS: זמן הגעה משוער: 2-3 ימי עסקים- בעלות 100 ₪.
  • אקו פוסט: זמן הגעה משוער: 5-7 ימי עסקים- בעלות 50 שח. לתשומת לבכם, אקו פוסט פעיל במדינות הבאות: ארה"ב, בריטניה, בלגיה, איטליה, אוסטריה, גרמניה, צרפת, קנדה, דנמרק, הולנד, ספרד, פולין, פורטוגל, שוודיה, שוויץ, אוסטרליה וברזיל. (זמן ההגעה המשוער לאוסטרליה וברזיל הוא 10-12 ימי עסקים).
  • המחירים שצוינו הם לחבילות במשקל של עד חצי קילוגרם. במידה ויהיה צורך בעלות נוספת עקב חריגה ממשקל זה אנו ניצור עמכם קשר.
  • במידה וחבילה שנשלחה על ידנו תוחזר אלינו מכל סיבה שהיא, יישא הלקוח באחריות לתשלום עבור משלוח נוסף.
  • מצוין כי זמני המשלוח הם השערה בלבד ואין באפשרותינו לקחת אחריות על עיכובים, זמני עיכוב במכס או תשלום נוסף שעלולים לגבות עבור המוצר במכס.
  • באחריות הלקוח להתעדכן מראש בעניין עלויות המכס בארצו.

זמן אספקת מוצרים :

* כל ההזמנות מהאתר מיוצרות בהזמנה אישית ותהליך הייצור אורך כ-7 עד 21 ימי עסקים. זמן זה אינו כולל את ימי המשלוח.

* לאחר ביצוע ההזמנה וקבלת התשלום במלואו מתחיל תהליך של עיצוב, הדפסה, יציקה, ניקוי והברקה, וכמו כן שיבוץ במידה וקיים בפריט שהזמנתם. אנו מבטיחים לסיים את הכנת התכשיט מהר ככל שניתן.

אחריות :

אחריות על מוצרים תחול רק במידה והנזק לפריט שהוזמן נגרם על ידינו ולא ע"י המזמין, או במקרה וישנו פגם רציני במוצר, ותינתן בהצגת הוכחת רכישה בלבד

המוצרים המיוצרים על ידינו מגיעים עם אחריות לשנה, המכסה :

* נפילת אבנים קטנות, מרכזיות או מכל סוג (במידה ונפילת האבנים לא נגרמה כתוצאה מנזק שנגרם לתכשיט מצד הלקוח)

* הלחמות או חיבורים שנותקו .

* כמו כן, אין אחריות על נזק שנעשה לתכשיט מצד הלקוח. במידה והנזק שנגרם אינו מכוסה באחריות אבל יהיה בר תיקון (לשיקול דעתנו) נשמח כמובן לתקנו ללא עלות. כמובן שנשמח שתיידעו אותנו בכל בעיה כדי שנבדוק האם נוכל להציע פיתרון.

* ניתן לשלוח את התכשיט אלינו לתיקון, באמצעות חברת השליחויות שאיתה אנחנו עובדים, בעלות המשלוח לכל כיוון (כל מקרה לגופו).

*ניתן גם לתאם איתנו ולהגיע לסטודיו לצורך מסירת התכשיט לתיקון.

האחריות אינה מכסה עלויות משלוח ו/או איסוף ו/או החזרה ללקוח.

האחריות אינה מכסה מקרים שבהם המוצר אבד או נגנב.

במקרה שבו המוצר סודר או תוקן על ידי גורם שלישי, האחריות תתבטל.

מידע נוסף וחשוב :

*אנו עושים כל מאמץ כדי להמחיש באופן מדויק את מראה המוצרים המוצגים באתר. חשוב לזכור כי כל מסך מחשב / טלפון / טאבלט הוא מעט שונה ועל כן ייתכן הבדל קל בגווני המוצרים שיתקבלו על ידכם.

*יתכן שוני במשקל התכשיט, בהתאם למידת הלקוח.

*לידיעתכם, ימי העסקים בישראל הם ראשון עד חמישי.

*בזמן חגים או מועדי ישראל יש להתעדכן מראש בעניין זמני הכנה ומשלוח.

כמו כן, ניתן לפנות אלינו לכל שאלה / התייעצות / או בעיה טרם הזמנת המוצר 

עגלה- לקבלת ההנחה הכניסו קוד קופון NEW15 בקופה
0